joi, 1 martie 2012

Vine primăvara... Soarele spune că da

Ieri a fost 1 Martie. La propriu, parcă am văzut primăvara. Soarele ne-a zâmbit cu mai multă căldură decât în perioada precedentă. Aşa că am ieşit şi eu în oraş, într-o rochiţă tricotată, în dresuri destul de subţiri şi cizme. Încă cizme. Dar deja pregătesc cutiile pentru a le pune la adăpost până la toamnă. Iar printre pantofi am început să mă uit, să fac o selecţie a celor care rămân şi a celor care vor dispărea din garderoba mea. Pentru că îmi voi lua şi alţi pantofi sexy. E normal. Mai ales că am şi de unde.
De la Magazinul Sexy Shoes din Braşov, str. Republicii nr. 28, în gang. Vă aştept şi pe voi.
Mai ales că avem cataloage, din care pot fi comandate o sumedenie de modele. Pentru toate gusturile. Există pantofi sexy retro, moderni, de club, office, casual şi pentru orice altă ocazie. Vă aştept pe toate pentru a vedea cataloagele, pentru a da comandă, dar dacă până atunci vă plac alte perechi de pantofi sexy care sunt pe stoc atunci îi puteţi achiziţiona pe loc.

O primăvară frumoasă tuturor!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu